sâmbătă, 2 decembrie 2017

Cumparaturi Black Friday: REmarcabil

Prima postare cu ce am achizitionat in acest an de Black Friday va fi despre incaltaminte, mai exact ce am comandat pe site-ul REmarcabil.
Acest site l-am descoperit pe feed-ul de Facebook, si de curiozitate am facut si o comanda. Apropo, ei vand si alte produse, nu doar incaltaminte, intrati pe site ( re-marcabil.ro) si veti vedea :)

Eu am cheltuit pe acest site 160 de lei, comanda minima pentru livrarea gratis este de 150 de lei.

Am comandat:
  • Ghete Rossi Negre, care inca sunt la reducere, aici. Eu le-am purtat deja, si sunt super comode, mi-am luat masura 39, si e perfecta :)
  • Ghete Maro Foot Flex, care de asemenea inca sunt la reducere, aici. Si pe acestea le-am purtat deja, imi place foarte mult blanita lor, si sunt si mai comode decat cele negre, au talpa foarte moale, am luat tot marimea 39, la acestea cred ca ar fi fost buna si marimea 38, dar mai bine mai mari decat mici :)
  • Ghete negre cu fermoare, care inca sunt pe site, dar nu mai sunt reduse, le gasiti aici. Am luat tot marimea 39, ar fi mers un 38. Pe acestea inca nu le-am purtat, desi la prima vedere par comode.
  • Pulover TALLY WEIJL, visiniu cu dunga alba, pe care l-am luat pentru a face comanda minima pentru livrarea gratis, inca e pe site, aici. Si pentru 18 lei, isi merita toti banii :)
 
Vor mai urma cateva postari cu achizitiile de Black Friday, asa ca, va mai astept pe aici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!