joi, 7 decembrie 2017

Cumparaturi Black Friday: Emag

Si nu se putea sa nu fac o comanda pe Emag :)

Am achizitionat mai multe lucrusoare, pentru mai multe persoane, dar va voi arata ce am achizitionat pentru mine.

Am facut 3 comenzi, acestea cumprinzand urmatoarele produse:

  • Perie de indreptat parul de la Remington, fiindca eram foarte curioasa daca chiar functioneaza, si fiindca sunt lenesa... am si placa de indreptat parul, dar avand parul fooooarte des dureaza mult indreptarea parului cu placa :(. O sa revin cu un review cu poze inainte si dupa, asa ca fiti pe faza.

  • Rucsac Hama pentru aparatul foto, fiindca in ultimul timp s-au strans tot mai multe accesorii ptr. aparatul foto, si umblam cu husa aparatului si inca ceva in care tineam restul accesoriilor, asa ca acum le am pe toate intr-un singur loc. Ce imi place cel mai mult la el, este ca compartimentul interior are delimitatoare care se prind cu arici, asa ca poti sa faci compartimente asa cum le vrei tu :)

  • Si Antivirus Bitdefender, anul trecut tot de black friday l-am luat, decise pare ca pastram traditia... daca expira... ce sa-i faci :)

Sunt tare curioasa voi ce achizitii ati facut de black friday?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!