marți, 1 iulie 2014

Review- Fond de ten Elf

Azi doresc sa va descriu experienta mea cu fondul de ten de la Elf, pe care l-am achizitionat de pe Iherb.com (cu 3$ + 4$ transport), iar in Romania il puteti gasi si pe eyeslipsface.ro (cu 39 lei + 12 lei transport).

Nuanta achizitionata de mine este Porcelain. Fondul de ten isi mai inchide nuanta la cateva minute dupa aplicare, finisajul este aproape mat, acoperirea este medie spre mare iar rezistenta la transfer fara primer si fara spray de fixare a machiajului nu este cea mai buna...

Eu am tenul gras si am observat ca dupa cateva ore sunt foarte uleioasa in zona T, desi folosesc pudra matifianta de la Rimell, iar spre sfarsitul zilei se poate observa ca fondul de ten nu mai are acelas finisaj si pare ca o masca.

De cele mai multe ori il folosesc cu spary de fixare a machiajului, ori cel de la elf, ori cel de la sleek, ceea ce ii da o rezistenta mai buna la transfer, si tenul parca nu se mai ingrasa la fel de repede... Nu am avut ocazia sa il folosesc si cu primer (spre rusinea mea nu mai detin nici unu...), dar sunt in cautarea unui primer bun si accesibil la pret (probabil il voi comanda pe cel de la Elf), daca aveti sugestii va rog sa le lasati in rubrica de comentarii :) .

Poza inainte si dupa aplicare:

Poza cu machiaj complet si la 8 ore dupa aplicare:

Daca doriti sa faceti comanda pe Iherb , puteti folosi codul LMW069 pentru o reducere de 5$, la comenzi mai mici de 40$ sau 10$ la comenzi peste 40$. Reducerea se aplica doar la prima voastra comanda pe Iherb.

Pe elf.ro veti mai gasi uneori reduceri de pana la 50%.

Voi ati folosit acest fond de ten? Ce parere aveti de el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!