marți, 29 iulie 2014

In cautarea rochiei de mireasa perfecte

Ca orice mireasa, cred, sunt cel mai incantata de cautarea rochiei :).
Pentru inceput trebuie sa va spun ca sunt slaba si inalta. Am putin sub 50 de kg la 1.75 m inaltime.... :( Ce as vrea sa ma pot ingrasa macar 5 kg... dar nu se pune :(
Marele meu complex in legatura cu corpul meu sunt umeii si coatele osoase :(

Destule despre problemele mele... va las cu pozele unor rochii care pe mine m-au cucerit :)




Eu tind spre ultima rochie...
Pe masura ce mai gasesc rochii o sa actualizez postarea.

Later edit:



Voua care va place?

2 comentarii:

  1. In primul rand, felicitari!
    In al doilea rand, tu esti frumoasa orice rochita ai purta! :*
    In principiu, din experienta mea de fosta miresica, fetelor slabe si inalte le sta bine cu rochii mulate, gen sirena.
    Dar cel mai sigur, mergi si probeaza rochite de toate felurile: A line, printesa, sirena.
    Si cand O vei proba, vei stii ca aceea e a ta, ca ti-ai gasit ALEASA, ca ti se potriveste si te simti bine in ea.
    Abia astept sa vad poze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru vorbele frumoase si pentru sfaturi! Esti o draguta!

      Ștergere

Iti multumesc pentru vizita!