miercuri, 8 ianuarie 2014

Preferatele lunii Decembrie

Luna Decembrie a fost o luna plina... plina de cadouri si de clipe frumoase.
Aceasta luna am desoperit cateva produse de care sunt sigura ca le voi reachizitiona.
Produsele peferate penttru aceasta luna au fost:

-Paleta de farduri de la Sleek Sunset, mi-am achizitionat-o de black friday si sunt foarte incantata de ea;
-Expert Face Brush de la realTechnigues, eu o folosesc pentru fondul de ten si imi place foarte mult cum ajuta la aplicarea lui;
-Domed Bronzer Brush de la EcoTools, eu o folosesc pentru pudra, imi place faptul ca este mare si foarte fina;
-Spuma de par Wellaflex Long Lasting Flexible Hold, Strong Hold, mi-am achizitionat-o pentru a-mi ajuta parul sa tina mai bine buclele, de cand a crescut nu mai tine prea bine bucle;
- Pudra Mineralize Skinfinish Natural de la MAC, in nuanta B03, mi-a dat acel aspect de ten radiant pentru iarna aceasta;
- Crema de fata Anew Clinical cu SPF 30 de la Avon, de care am ramas absolut uimita, imi face tenul catifelat si nu mi-au iesit cosuri din cauza ei, este o baza de machiaj perfecta;
- Blush-ul de la S-he Stylezone, pe care eu l-am achizitionat de la DM, imi face pigmentatia care este foarte buna si nuanta e potrivita pentru acest anotimp;
- Creionul de ochi SuperShock de la Avon, de care am ramas deasemena uimita, este foarte pigmentat si rezistent, are o consistenta cremoasa care faciliteaza aplicarea;
-Jumbo Eye Pencil de la NYX in nuanta Milk, pe care il folosesc ca baza de machiaj pentru a intensifica nuanta fardurilor;
- Full Coverage Concealer de la NYX, are o acoperire foarte buna, eu il folosesc doar pentru cearcane;



- Lotiunea de corp de la Neutrogena pentru piele uscata, care este cea mai buna lotiune de corp incercata de mine pana acu, hidrateaza foarte bine si intra repede in piele;
- Glitter Nail Enamel de la Flormar in nuanta GL07, am folosit-o de Craciun si arata ca si cum aveam beteala pe unghii, imi place ca baza este transparenta;
- Jolly Jewels Nail Lacquer de la Golden Rose in nuanta 116, perfecta pentru luna Decembrie, nu m-a incantat ca are baza rosu-rozuliu, as fi preferat sa fie transparenta;
-Oja de la Miss Sporty in nuanta 150, care am folosit-o sub oja de la Golden Rose, imi place ca e de ajuns un strat pentru a fi 90% opaca;
- Uleiu de cuticule de la OPI, care mi-a hidratat cuticulele foarte bine pe vremea asta schimbatoare;

Un inceput de an fericit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!