duminică, 29 decembrie 2013

Review Epilator cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000

Mosul a venit putin mai devreme pe la mine si a venit cu ceva pe care am pus ochii de aproximativ un an de zile.
Sunt foarte incantata sa impartasesc cu voi experienta mea cu epilatorul cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000.
Epilatorul promite o piele fina pentru 6 luni iar rezultatele se vad pana la 24 saptamani. Are 5 trepte de intensitate a luminii si folosirea pe aceeasi zona se recomanda la interval de 2 saptamani.
Epilatorul cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000 vine la pachet cu 3 lampi, una instalata si doua de rezerva, o lampa are durata de viata 1500 de pulsatii.

O data la doua saptamani voi acutualiza aceasta postare sau voi face o postare noua pentru a va arata rezultatele dupa tratarea cu lumina intens pulsanta a bratelor.
Prima poza a bratelor este facuta innainte de primul tratament, iar eu ma epilam pe brate fie cu ceara fie cu crema epilatoare, in poza nu m-am mai epilat de vreo 2-3 luni.

Poza de mai jos este facuta inainte de al doilea tratament, primul tratament a fost la intensitate 3 din 5 a luminei intens pulsante, iar timpul de crestere a parului a fost de doua saptamani.


Pot spune ca nu ma asteptam la rezultate atat de vizibile dupa primul tratament.

Al doilea tratament l-am facut la intensitate 4 din 5 si este poza de mai jos e facuta inainte de al treilea tratament.


Nu se vad mari diferente intre tratamentul I si II, dar cand ma dau cu crema gasesc pe palme fire de par :)).

Daca aveti intrebari le astept in rubrica de comentarii, si desigur as fi foarte interesata de parerea voastra daca ati folosit epilatorul cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000.
Puteti achizitiona epilatorul cu  lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000 de aici.
O zi frumoasa!

Later Edit:

Din pacate nu m-am prea tinut de tratament o data cu venirea caldurii, in special fiindca nu este indicat sa folosesti lumina intens pulsanta daca te expui la soare...

Ca o concluzie la toata experienta mea ( am omorat doua lampi si acu sunt la a treia pe care o mai folosesc doar pentru zonele: linia bikini si subrat), experienta ce m-a incantat desi nu m-am tinut bine de tratament. Produsul e super, ma deranjaza ca lampile se schimba, si am observat ca pretul unei lampi este in jur de 100 lei, si sa stiti ca pisca... cel putin pe mine ma pisca cand fascicolul de lumina actiona asupra firului de par (eu am si parul destul de inchis la culoare)...
Si am observat ca cu cat firul de par este mai gros si mai negru, cu atat te doare mai tare aplicarea tratamentului si cu atat ai rezultate mai vizibile. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!