duminică, 17 mai 2015

A doua editie #beautyswapbybeautybarometer!


Azi m-am gandit sa impartasesc cu voi cum a fost la cea de-a doua editie #beautyswapbybeautybarometer organizata de Ana-Maria Tatucu de la beautybarometer.com.


A fost ce-a de-a doua editie, dar prima la care am luat si eu parte.
A fost un evediment informativ, distractiv si frumos :)
Ana a avut mult de lucru la organizarea acestui eveniment si asta se poate vedea numai dupa afisul cu sponsori! Sa nu mai vorbim de speakerii... evenimentul a dost deschis de domnul Alexandre Eram, creator Melkior ce ne-a vorbit de marketing (ne-a dat cateva sfaturi), dar ne-a vorbit putin si de Melkior :)) , dupa aceea am avut placerea sa o ascultam pe Adina Halas Hugeanu ce si-a facut de 6 luni blog de beauty, dar este activa pe youtube de mult mai mult timp, alti speakeri au mai fost Corina Allan, reprezentant Paula’s Choice in Romania, Camelia Neaga - blogger de beauty la Coltul Cameliei, Adela Manolache - make-up artist si Youtuber, Simona Adam - blogger la “Sanziene si Matraguna”, Bianca Mitrea - creator si patron Qi Cosmetics, Pavlina Marinova - CEO Pick N Dazzle, Mihaela Zimbreanu - salon Beauty Reveal, Alexandra Caciuriac - PR Marionnaud Paris, Olivia Dutu- reprezentant pentru Elmiplant si B.U. 
Ne-am strans foarte multe blogerite si youtuberite... Nici pana acum nu s-a aflat numarul oficial, inca se numara... dar cred ca am fost in jur de 70...
E frumos sa vezi atatea persoane pasionate de acelasi lucru la un loc :)



Pozele au fost facute de fotograful oficial al evenimentului Iulian Sima.

Beauty swap-ul este de fapt principala activitate in jurul careia s-a format acest eveniment. Beauty swap-ul consta in schimbul de produse intre blogerite, adica... daca ai produse pe care le-ai folosit o data, de doua ori si ai constatat ca nu ti se potrivesc, produse primite ce nu sunt nuanta ta sau dubluri la produse pe care le ai deja, le aduci frumos intr-o punguta si faci schimb cu alte blogerite pe produse de care esti interesata :)). Eu nu am avut foarte multe produse de adus, dar ma bucur ca am scapat de cateva care nu le puteam folosi...
Cam asa arata o masa plina de produse pentru swap :)



Sponsorii evenimentului ne-au oferit beauty bag-uri sau vouchere ce se castigau prin tombola sau ce erau inmanate la plecare, fiecarei blogerite in parte de care Dana de la danamakeup.blogspot.ro, care a fost asistenta Anei la acest eveniment :) :*

Vedeti in poza de mai jos cu ce am ajuns eu acasa.


Se aude prin blogosfera ca acest eveniment va avea loc de 3 ori pe an, iar urmatoarea intalnire ar putea fi in septembrie :) Abea astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!