luni, 28 aprilie 2014

Produse pe care le-am terminat #2

De data asta am inclus si produse de ingrijire a corpului si a fetei...
Aceste produse le-am terminat in ultimele... 2 luni (cred), nu sunt singurele produse terminate (au fost destule produse pentru care am uitat sa pastrez ambalajul... :( ).

Deci... produsele terminate sunt urmatoarele:
- Gel de dus crema Orez violet din Laos, de la Ives Rocher, este un gel de dus ok, nu este cel mai hidratant pe care l-am incercat, mirosul este placut, dar nu cred ca il voi recumpara.

- Lotiune de corp Deep Moisture pentru piele uscata, de la Neutrogena, a fost super... eu am achizitionat-o dintr-un supermarket (nu mai stiu exact care), si de cand am terminat-o tot incerc sa o mai iau dar nu o gasesc :(, asa ca daca o vedeti pe undeva va rog sa imi spune-ti si mie :). A fost o lotiune foarte hidratanta, mi-a placut ca a avut pompita, dar cand a fost pe terminate pompita nu ma mai ajuta sa scot produsul, cred ca mai erau cam doua degete de produs si nu puteam sa-l scot... asa ca am taiat recipientul...

Crema de maini cu Galbenele de la Farmec, pe care o am de foarte mult timp si m-am fortat sa o termin. Am vazut ca acu au alt ambalaj, sau e si alta formula... nu stiu, dar cea pe care am avut-o eu nu m-a incantat, lasa pielea unsuroasa...

- Demachiant si lotiune anti-imperfectiuni 2 in 1 de la Yves Rocher, despre care nu am prea multe de spus, doar ca nu m-a incantat si nu o sa-l reachizitionez, curata ochei, dar nu asa cum imi doresc eu... 

- Facial Pore Strips de la Beauty Formulas, am avut mai multe feluri dar doar pe acesta mi-am amintit sa il pastrez... isi face treaba bine... si la mine are la ce sa lucreze :(

-Garnier BB Cream pentru ten gras, incerc de mult sa o termin, in sfarsit am reusit si am fost mai mult decat multumita de ea, are o acoperire medie si nu mi-a cauzat probleme ale tenului. Pe aceasta as recumpara-o.

-Leave-in Conditioner Gliss oil nutritive, de la Shwarzkoft, cred ca e al cinci-lea... nu pot traii fara ele, am folosit mai multe de la Shwarzkoft si toate au fost foarte bune pentru mine. :) Im mod clar o sa il cumpar din nou.

Gel spumant purifiant de la Gerovital, cred ca e al patru-lea sau al cinci-lea, e ok, curata bine, isi face treaba asa cum zice... dar cred ca am gasit ceva mai bun despre care va voi vorbi in urmatoarea postare.

- Sampon pentru ingrijirea si hidratarea scalpului, de la Head & Shoulders de care m-am indragostit, nu am intalnit pana acu un sampon care sa ma incante atat de mult! Imi face parul usor de descurcat si moale, eu avand un fir de par gros si putin uscat... si avand parul lung imi e foarte greu sa imi descurc parul :(, dar acest sampon imi face viata mult mai usoara... aaa si miroase spuer, miros ce ramane in par! Sigur o sa il cumpar din nou!

Lotiune reparatoare de zi SPF 30 E-Defence, de la Avon, care a fost ok, mi-a hidratat tenul exact cat aveam nevoie si mi-a placut ca a avut spf destul de mare. O problema a fost ca la final, nu am mai reusit sa scot produsul din ea... a ramas ceva produs nefolosit :(

- Primer de ochi Essential, de la Elf, care l-am descoperit cam tarziu in colectia mea de machiaj... cand era cam uscat, dar oricum am fost foarte multumita de el, mie orice fard m-i se strange in pliul ochiului, dar cu ajutorul acestui primer machiajul rezista pana la 10 ore. Deja l-am cumparat din nou :)

- Parfumul FM by Federico Mahora, pe care l-am castigat la un ghiveaway anul trecut. A fost ok, dar nu a fost preferatul meu...
 Voi ati folosit unul sau mai mult din produsele de mai sus? Care a fost parerea voastra despre ele?

2 comentarii:

  1. Eu folosesc gelul de dus, e ok, nu e cel mai bun de la ei dar imi place consistenta si ca nu are un miros intepator.
    BB Creamul de la Garnier imi place si mie dar acum l-am inlocuit cu CC Cream de la Elmiplant, care e mult mai hidratant si mai usor si miroase divin.
    Mai facut curioasa in ceea ce priveste samponul H&S, cred ca o sa-l cumpar si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu CC Cream-ul de la Elmiplant dar nu e bun pentru tenul meu gras, nu il folosesc deloc din pacate :(... Sper sa iti placa si tie samponul fiindca mie mi-a furat imima (serios) :)

      Ștergere

Iti multumesc pentru vizita!