miercuri, 20 mai 2015

Produse terminate #6


In ultimul timp am terminat multe produse, asa ca spor la citit :)
  • Balsam Leave-In Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive ( pt par lung predispus varfurilor despicate), nu e primul, si pt cand sunt pe fuga ( sau lenesa) e foarte bun;
  • Sampon Head & Shoulders Moisturizing scalp care, nu este prima sticla terminata, si daca cititi blogul de ceva timp stiti asta;
  • Sampon Yves Rocher Smoothing ( Frizzy Hair), e ok, face ce spune dar as fi vrut sa hidrateze si mai mult decat o face;
  • Balsam de par Lóreal Elseve Ulei Extraordinar, a fost super, cu siguranta o sa-l mai cumpar;
  • Ulei tratament pt par de la Oriflame, Hot Oil, pt par uscat si deteriorat cu grau si cocos, pt cat par am eu nu e de ajuns un tub, si nu mi-a placut ca era foarte lipicios pe par, nu o sa-l mai cumpar;
  • Apa Micelara Loreal, Sublime Soft, nici nu mai stiu a cata sticla este...;
  • Apa Micelara Garnier, piele sensibila, si la aceasta am pierdut numarul sticlelor folosite, dupa cate se vede imi plac apele micelare :) ;
  • Crema de ochi de la Herbagen, eye contour snail cream, de mult ma chinui sa o termin, cantitatea este foarte mare si hidrateaza bine pielea din jurul ochilor, dar nu m-a uimit cu nimic;
  • Gel exfoliant zilnic de la Elmiplant cu lemongras si micro particule de bambus, deasemenea am pierdut numarul tuburilor folosite, dupa parerea mea este foarte bun pt pretul pe care il are;
  • Crema de maini Lady's, o cantitate mica ( dar la pretul pe care il are nu am cum sa-i cer mai mult), hidratanta si nu lasa pelicula grasa;
  • Monstra crema de fata Farmasi, Refreshing & Balancing Day Cream (ten normal si combinat), pentru mine a fost putin prea hidratanta, dupa 2 ore tenul meu era foarte uleios;
  • CC cream Elmiplant, pt ten deschis, putin prea hidratant pt tenul meu mixt, dar a fost foarte bun iarna;
  • Pudra Sleek, pe baza de apa, putin cam sclipicioasa, dar foarte fina;
  • Balsam de buze himalaya, ador mirosul, daca imi iese in fata sigur il mai cumpar, aaa da, si hidrateaza tare bine;
  • Balsam de buze nivea, acest balsam a stat langa patul meu intotdeauna si de dimineata buzele mele erau ca noi, dar consistenta lui era un pic prea moale;
  • Mascara Rimmel, scandaleyes retro glam, mi-a placut, dar de ce sa-l mai cumpar daca sunt multe pe care inca nu le-am incercat :) ;
  • Primer ochi, elf, bun pt pretul pe care il are, dar recipientul cam gol...;
  • Gel de dus Nivea Cashmere moments, nu vad cum sa nu-ti placa, miroase divin si hidrateaza bine;
  • Spumant de baie, Avon Lily of  the Valley, pentru serile in care vroiam sa ma relaxez, dar mirosul nu persista...;
  • Gel de igiena intima, Avon Simply delicate, Refreshing cherry blossom, am pierdut numarul recipientelor folosite, nu am avut nici o problema cu el si continui sa-l cumpar;
  • Gel de dus, Le petit Marseilials, Piersici, mie nu mi-a placut, mirosul era ok, dar nu hidrata deloc dupa parerea mea;
  • Sapun hidratant, elmiplant, masline si galbenele, super sapunul, hidratant, facea spuma destula si mirosea si frumos;
  • Sapun lichid senza cu ulei de argan, la pretul la care l-am luat a fost super, cel mai mult mi-a placut mirosul :) ;
  • Dischete demachiante sepona, nu s-au destramat, ceea ce e ok;
  • Dischete demachiante bella, deasemenea nu s-au destramat;
  • Servetele demaciante byphasse, piele sensibila, un produs pe care o sa-l cumpar pana o sa iasa de pe piata, il iau cu mine in vacante si e intotdeauna langa pat pt serile in care sunt mult prea obosita;
  • Betisoare cosmetice Cleanic, cu aloe vera, foarte bune, bumbacul nu iesea de pe betisor si betisorul nu se indoia una, doua;
Voi ati folosit vreunul dintre produsele pe care le-am terminat, daca da, voi ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!