joi, 9 aprilie 2015

Review -Crema Nivea Care

Astazi am pregatit pentru voi un review pentru noua crema Nivea Care.

M-am inscris pe site-ul celor de la Buzzaar pentru a testa aceasta crema, si am avut surpriza sa vad ca m-au ales si pe mine :) !!!

Kit-ul de testare a inclus o crema Nivea Care, o perie de par Nivea, 20 de monstre ale cremei Nivea care, un pliant de prezentare si un portfard.

Crema Nivea Care este o crema ce poate fi utilizata si pe ten si pe corp, pot spune ca am pus-o la incercare si am testat-o intensiv, si nu doar eu, ci si logodnicul meu :)

Am folosit crema pentru a imi hidrata tenul, este o crema grasa ce hidrateaza foarte bine, si intra repede in piele. Am folosit-o intr-o zi fara a mai aplica machiaj si nu am observat sa se fi ingrasat tenul mai repede decat mi se ingrasa mie in mod normal. Desigur ca am folosit-o si sub machiaj, iar spre surprinderea mea s-a comportat incredibil de bine, machiajul se aplica uniform si foarte usor, si din nou am observat ca tenul nu mi s-a ingrasat tenul mai repede decat in mod normal. Cu aceasta ocazie am avut posibilitatea sa folosesc un fond de ten pe care il aveam de ceva timp, si nu-l prea foloseam fiindca imi scotea prea mult in evidenta zonele uscate de pe ten, dar acum impreuna cu aceasta crema super hidratanta arata mult mai bine pe ten!

A folosit-o chiar si logodnicul meu, i-am recomandat-o fiindca are tenul foarte uscat si a fost si el multumit de ea.

Am folosit-o pentru a imi hidrata mainile, mai ales acum, in perioada pastelui, cand am facut curatenie generala si de la atatea solutii de curatat, pielea mea a avut de suferit. Cel mai mult imi place sa o aplic seara inainte de culcare si pana dimineata mainile mele erau ca noi!

Ma deranjaza un singur lucru la ea, faptul ca miroase putin prea tare pentru gustul meu. Este acel miros inconfundabil de crema Nivea...

Monstrele le-am distribuit catre prietene si colege. Sa va zic si ca logodnicul meu sa implicat in distribuirea lor? A avut niste colege la munca ce s-au aratat dornice sa testeze noua crema Nivea :)

Va doresc Paste Fericit! Si va mai astept pe blog :*

Un comentariu:

  1. Si eu am aceeași impresie despre Nivea ca are acel miros specific. In prezent folosesc o crema de ochi anticearcăn cu Q10 si ma bucur ca nu are nici un fel de miros!
    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru vizita!