joi, 5 februarie 2015

Preferatele lunii Ianuarie

Nu am mai facut acest gen de postare de mult, si parca i-am simtit lipsa :) . Asa ca revin cu aceste postari pe blog!

Lista nu este prea lunga, asa ca ... sa incepem:
  • Balsamul de par de la L'OREAL Elseve cu Ulei Extraordinar. Mie imi place foarte mult! Il iubesc! Intradevar e pt par foarte uscat, mie imi lasa parul matasos, stralucitor si usor de descurcat;
  • Intensificatorul de gene de la Realash, mai ales ca luna aceasta am facut poza dupa tratamentul zilnic timp de 8 saptamani si am ramas uimita, gasiti postarea aici;
  • Light Reflecting Concealer de la Catrice, pt care gasiti review aici;
  • Apa de toaleta Spray, Wild Meadow de la Kate Moss pe care am luat-o de pe strawberrynet.com;
  • Ruj de la Essence, in nuanta 02 All you need is red, este un rosu perfect (zic eu) si hidrateaza buzele. Este si destul de rezistent;
  • Crema de fata Floramin. Eu o foloseam din cand in cand seara, iar dimineata aveam tenul hidratat si luminat, pana cand mi-am luat inima in dinti si am folosit-o si ziua si spre surprinderea mea, fiindca este o crema ce pare grasa, mi-a tinut cat de cat in frau sebumul;
  • Pudra de la Essence All about Matt, care matifiaza pe moment, dar nu pt mai mult de doua ore (cel putin pt mine), dar da un look natural tenului;
  • Elf Shimmer Gloss, despre care am vb aici;
  • Premer de la Elf, essential in nuanta Sheer. Care e pe terminate :(. Pt mine isi face traba foarte bine;
  • Creoanele de la Avon Supershock in nuanta savage si raw plum. Sunt foarte multumita de ele, culorile sunt superbe si foarte rezistente;

Mai jos gasiti swatch pt rujul de la Essence si creioanele de la Avon:

Va pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!