duminică, 22 septembrie 2013

Swatch: NYX-10 Color Eyeshadow Pallete-Catwalk

Astazi va prezint paleta de la NYX ce face parte din  colectia: The Runaway Collection, in nuanta Catwalk.

Detin aceasta paleta de cateva luni si sunt multumita de ea, cand am achizitionat-o credeam ca e putin mai mare, dar cand am deschis coletul am fost dezamagita de marimea ei... in orice caz, e buna pentru a o lua in vacante/deplasari avand 10 farduri si o dimensiune destul de mica (incape in orice portfard).

Fardurile sunt majoritatea sidefate, dar unul este 99% mat (al doilea din dreapta sus), celelalte fiind sidefate intro masura mai mica sau mai mare.

Eu am pleoapele destul de uleioase, de obicei un fard, fara primer, rezista cam 4 ore fara sa se stranga, acestea rezista pana la 6 ore cu brio.

Fardurile nu sunt foarte pigmentate cum sunt cele de la Wet and Wild, dar au o pigmentatie buna. Mai jos gasiti poze cu swatch-uri fara primer, cu si fara blit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!